Anasayfa / Kitap Kataloğu / Kitap I Ticarette Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret

Kitap I Ticarette Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret

Değerli Okuyucular,

E-ticaret, ekonomide bir itici güç olarak yeni iş imkanlarını da beraberinde getirmektedir. E-ticaretin ekonomilere olan olumlu katkıları, ülkelerin elektronik ticaretin gelişmesi yolunda sürekli olarak yeni önlemler alması ve düzenlemelere gitmesi ile doğru orantılıdır. Bu kitap, ticarette dijital dönüşüm sürecinde tüm yönleri ile e-ticareti ele alarak araştırmayı hedeflemektedir. Amaç, e-ticaretin yeni açılımlarına ışık tutmak, teknolojik ve  hukuksal yapısı, sosyal ve kültürel boyutu, vergisel boyutu, ulusal ve uluslararası boyutu gibi pek çok açıdan e-ticaret konusunda Türkçe yayınlanmış eserlere yeni ve güncel bir katkı sunmaktır.

TESAM Yayınları olarak hazırladığımız alanında bu kapsamda yapılmış çalışmalar arasında ilk olma özelliği taşıyan kitabımız, Değişim yayınlarından çıkmıştır.

Editör

Prof. Dr. Sema AY
Doç. Dr. Hilal YILDIRIR KESER

Kitap Hakkında Değerlendirmeler

Ticaretin günden güne kültürün, davranışların ve tabi ki teknolojinin de değişmesiyle değişime uğraması, her dönem için yeni fırsatlara ve güç değişimlerine sebep olmuştur.

İşte bu noktada “Ticarette Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret” Kitabı, E-Ticarete dair değişen tüm dinamiklerin sebeplerini ve sonuçlarını veriler ışığında ele alarak, E-Ticaret’e dönüşümden E-Ticaret’in dönüşümüne alanında uzman profesyonellerin bilgi ve deneyimlerine yer vermiştir.

Basit E-Ticaret dinamiklerinden, yapay zeka, sohbet botları, kullanıcı deneyimi, kripto para sistemi ve psikolojik satın alma süreçleri gibi data odaklı analiz ve strateji dinamiklerine geçişin hızlandığı bir süreçle uzmanlık alanları da her geçen gün gelişmektedir. Dijital iletişim ve fiziksel ulaşım teknolojilerinin artması her geçen gün dünyanın her noktasının daha erişilebilir olmasını sağlamış, artan erişilebilirlik hızı aynı oranda E-İhracat ekosistemini her geçen gün daha fazla büyütmeye başlamıştır. Özet olarak E-Ticaret, uluslararası korumacı politika etkilerinin dışında, lokasyon, kültür, eğitim, ekonomi, dil gibi tüm bariyerlerin kolayca aşılabildiği ve globalleşebildiği bir hal almaktadır.

Bu vizyonla her bireyin, şirketin ve politika belirleyicilerin tüm dinamikleriyle konuyu ele alması, günümüzdeki ve gelecekteki tüm fırsatlara hazırlıklı olunması adına “Ticarette Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret” kitabının her yönüyle işaret ettiği noktalara gereken önemi vermesini ümit ediyorum. Treni kaçırmamak için değil, ülkemizden yola çıkmasını sağlamak için.

Kaan GÜLTEN

Webtures A.Ş. CEO

İÇ SAYFALAR PDF

 

 

 

tr_TR